BG - Dúrchest T1

Az Update 9 sok újítást hozott, többek között szintezhetővé tették a Mirkwood-os instákat köztük a Barad Guldur raidet. Emellett átalakítottál a loot rendszert is, a ládanyitáskor minden játékos egyedileg kap loot-ot, végül pedig -hogy ez hiba-e vagy direkt majd az idő megmondja- nem lockol a raid. A lockolás azt jelenti, hogy az insta resetelésig nem lehet újra megölni a bosst mivel ő már nem lesz a helyén, ami azt hivatott segíteni, hogy egy hosszabb raid több nap alatt teljesíthető legyen.

A raid T1-en a taktika ismeretében könnyű, gyors a harc és igen jó dolgok esnek... Nos a farmolós időknek vége, egy hónap után csökkentették a T1-es láda loot szintjét ezért teljesen megszűnt a farmolás. De azért ha már leírtam fent hagyom.

A raid egy tankkal végrehajtható, de kell még mellé néhány heavy armour-os játékos. 2 kapitány és a Championok többnyire vannak, kell még két healer és minél jobb DPS. Sokan kedvelik a sok burglar-os csapatot a sebzésnövelő markok miatt, illetve a sok championost is hasznos az AOE sebzés miatt.

Trash

A bejárati szobában rögtön két ajtónállót látunk, ne is nagyon mocorogjon a csapat, be ne húzza őket. Miután felbuffoltak a kapitányok a tank behúzza a két őrt, előbb a Shadow mace majd a Fire axe haljon, corruptiont szedjük mindkettőről. Utóbbi leoszt némi disztributed fire sebzést, RK fire védelem ha felmegy hasznos, amúgy ha egy kupacban állunk az őr mögött nem sebez nagyot.

Ezután az ajtó felnyílik, látunk egy Urukot, egy wargot és egy goblint. A most következő fázis arról szól, hogy mielőbb jussunk el két újabb őrig, miközben folyamatosan védelemre kiküldött járőrök érkeznek a fent említett Uruk, warg, goblin összeállításban. Az erősítés mindaddig érkezik amíg a pálya bizonyos részét el nem hagyta a raid.

A trash taktika rém egyszerű, tank elősorban az urukot fogja, és amennyire lehet a wargot, goblint is de ha elszabadulnak sincs gond, bármely heavy sőt medium armour-os játékos némi heal-lel elvan vele. Előbb öljük le a wargot, aztán az Urukot de a tank az utolsó Uruk megölése előtt 10-15K-val már elindulhat előre, a dps menet közben lerendezi. Ha a goblin ezidő alatt nem halt bele az AOE sebzésbe menetközben öljük le azt is vagy akár a következő csapattal együtt. A lényeg amint lehet haladjon tovább és mielőbb jusson fel a csapat az utolsó lépcső tetejére ahol ismét két őr áll. Ha mindenki felért nem jön több csapat. A két őrt bármilyen sorrendben öljük le de érdemes itt is a mace-szel kezdeni, a corruption szedést itt se feledjük, ezután felnyílik az ajtó és máris itt van a boss.

Dúrchest (1.390M moral)

A boss tulajdonságai:
Durchest corruptionsFolyamatosan pakolja magára a corruptiont. A corrupt defences-től kevésbé sebződik, a Vile Energies-től nagyobbat üt. A Soul Reap buffot akkor kapja, ha meghal valaki, visszahealeli a bosst, minden egyes halál +1 buff.

A harcról tudnivalók:
- Kritikus a corruption, a bossra és a bejövő addokra is folyamatosan felkerül amit folyamatosan szedni kell! Érdemes kiosztani ki az aki a bossról és ki aki az add-ról szedi, legalább 3-4 játékos legyen ráállítva a bossra és felváltva szedjék (a skillek CD-je miatt fontos ez) + a többiek is besegíthetnek.
- Ha valaki meghal egy buffot kap a boss (Soul Reap) ami felheal-elni, úgyhogy ne haljon senki ha gyors harcot akarunk.
- A boss a vele 180 fokban állók között kioszt egy aggró csökkentő debuffot (Először Losing Threat 10mp hosszan, amitől az Insignificance debuff jön 50mp-ig) maximum 210% összegben több lépcsőben. Ez nyilván a tank számára kellemetlen, 30-50%-nál már alig lehet aggrót tartani, feljebb pedig lehetetlen.
- A bejárattól balra és a terem jobb távoli részén lévő ajtón időzítve 1-1 add érkezik. A fire add halála előtt itt is RK fire védelem és álljunk ösze mert disztributed sebzést oszt ő is ki.

Tanking positionA harc a bejárattól balra lévő ajtó melletti sarokba zajlik, praktikusan mert így a bal ajtóból érkező addot a tank kényelmesen fel tudja fenni, a sarokba fordított boss elé pedig nem keveredhet véletlen senki. A boss elé álljon három heavy armour-os játékos, de legalább kettő a tankkon kívül.
Az ajtót egyszerre lépjük át, mert bezáródik mögöttünk! A bosst húzza be egy heavy aki NEM a tank, és vigye a sarokba. Ezután a boss kiosztja az aggró debbufot a két előtte álló heavyre, a tank nem megy elé. Bejön az első add, azt a tank megfogja, a dps megöli, ezidő alatt a boss előtt állókon az aggró debuff elkezd felfele mászni. Amikor az 30-50% körül van, vagy ha a heal nagyon nem bírja a tank is beáll a boss elé. Átveszi az aggrót, és reménykedik, hogy az aggró debuff nem megy 30% fölé. Durchest max 210%-ot oszt ki, és mivel a tank az elején nem volt ott, erre megvan minden esélye, de sajnos előfordulhat, hogy így is felmegy rajta a debuff. Ilyenkor a heavy csapat igyekezzen valahogy megtartani a boss, a tank pedig ha 50% vagy afelett van a debuff akár ki is állhat a boss elől, úgyse tudja tankolni. Elkezd majd csökkenni rajta az 50mp-es debuff, ha lejár leesik 0-ra és újra tud tankolni.

Az egész boss harc egyébként annyi, hogy szedjük a corruptiont a bossról és az addról és öljünk gyorsan. Durva dps esetén (4 burg a csapatban) a tank egyszerűen fogja meg a bosst és az addot is (a távolabbi ajtóból érkezőt - ha egyáltalán lesz olyan- vigye oda valaki a tankhoz) és a csapat kizárólag a bosst ölje. Hasonló taktika a sok Champion esetén is, itt annyival jobb, hogy az AOE sebzésekbe az addok is többnyire belehalnak miközben a championok a bosst ütik. Átlag csapat esetén amikor van add akkor az addot kell ölni, ha nincs akkor pedig a Boss-t. Ha meghal a boss az add eltűnik, úgyhogy ha már kevés a boss élete átlag csapatnál se foglalkozzunk az add-dal. Ha a boss lefordul a tankról igyekezzen valami heavy elkapni, a light armour-osokra veszélyes lehet, mediumos pl. hunter heal-lel elbír vele ha nincs a bosson corruption.

Lehetséges wipe okok: Nincs szedve a corruption a bossról vagy az addról; a boss lefordul a tank/heavy csapatról; túl sok halál miatt nagyon elhúzódik a harc. Kis odafigyeléssel ezek mind elkerülhetőek.

Miután leöltük a boss-t valaki nyissa a ládát, loot pedig bekerül játékosonként a pending loot-ba, és besétál néhány NPC akiknél lehet javíttatni, illetve egyiküktől 500 markot kapunk fordulónkként, úgyhogy ne felejtsünk el beszélni vele. Ezután bontsunk raid-et, álljunk össze újra és kezdük előről. Rutinos csapat jó dps-sel nagyjából 10-15 perc alatt bedarálja az egészet, óránként 4-5 forduló alatt egy-kéttucat értékes item eshet.

Utolsó módosítás:2013-02-04   Vissza a nyitólapra