Defence of Rohan solo küldetések

Általános tippek

SHIFT-B a HD panel, gyorsabb mint a menüből vadászni. Két pont kiosztási trait helyünk van, egyik legyen engineer a másik officer. Ne feledjük a pontokat mindkét ágon kiosztani ! Engineer-nél amint lehet koncentráljunk a csapdák fejlesztésére, officernél elsőnek a heal buffot érdemes tolni aztán sorba ahogy sikerül. A solo és duo küldetések azonosak, soha ne kezdjük el egyedül, semmi értelme. Ha meghalunk keljünk azonnal, az instán belül éledünk és mehetünk rögtön vissza harcolni. Minden területen van egy láthatatlan vonal, amit átlépve azonnal meghalunk. Ezt hullák jelölik, ha közeledünk hozzá rohamos moral vesztést tapasztalunk, lépjünk hátra vagy meghalunk.
Az Epic Battle Plugin igazán hasznos, érdemes letölteni és használni.

A Big battle 5 területen játszódhat:
Helm's Dike Deeping Wall Deeping Coomb Glittering Caves Hornburg

Előkészületek

Mindig állítsuk sapper-re a commandernél a target priority-t, ha a közelben fogunk harcolni a mellék-küldetés során mehet a kétkezes is. Ha szükséges készüljünk fel előre a mellék-küldetésre barikád, balliszta telepítésével. Ha Officer traitben lerakunk enginer zászlót és csak utána váltunk engineer-re gyorsabban fogunk építkezni, bontani. Ha barikádot és ballisztát/katapultot használunk a tüzérség célkeresztje mindig a barikádra legyen állítva, ide rakjunk buktatócsapdát is, így tudjuk a leghatásosabban lőni az ellenséget. Előfordulhat, hogy nem látjuk a balliszta célkörét (grafikai bug) ilyenkor próbalövésekkel igyekezzünk becélozni a barikádot.

Harc

Miközben egy HD paneleken ügyködünk (pl. javítunk egy zászlórudat, disarmolunk stb.) a legtöbb karakter skill használható, csak ne mozduljunk meg - viszont foroghatunk. Mielőtt elmegyünk a mellék-küldetésre adjunk a katonáknak commander buffot, ha lehet officer traiten, mert úgy hatásosabb. A buktató csapda (tripwire) nagyon hatásos, viszont ha felkel a mob immunitást kap ezért sose egymás mögé vagy egymásra, mindig egymás mellé rakjuk le azokat, vagy rakjunk sebző csapdát a buktatóra így amíg ott fekszik sebződik is. Sok pályán lévő barikád felépítés után elbontható, illetve érdemes ha van idő sebző upgrade-el is rárakni. A katapult és balliszta sokat segít, ne felejtsük el upgrade-elni! A sebzés (damage) és sebesség (speed) mindig kell, a távolság (distance) csak bizonyos esetben (deeping wall), a védelmével ne foglalkozzunk.

Solo és Duo küldetések

A fő küldetés mindig arról szól, hogy a főkarakterek (Gimli, Aragorn stb), a katonák nem halhatnak meg és a zászlók nem pusztulhatnak el. Ha főkarakter meghal az instát elbuktuk és kidob, ha katonát vagy zászlót veszítünk akkor csökken a merit. Platinára a főküldetést csak akkor tudjuk megcsinálni, ha az összes mellék-küldetést platinára teljesítjük és nem hal meg egyetlen katona sem és egyetlen zászló sem pusztul el. A mellék-küldetések nagy része attól függ a terület melyik oldalán harcolunk a főküldetés során és hányadik hullám, tehát előre fel lehet rá készülni - ezért szerepel ez az infó is a leírásban.

Helm’s Dike

A külső védőfal középen bezárt kapu felette átjáróval. Az ellenség a kaputól keletre és nyugatra 2-2 hasadékon támad. Érdemes 3-3 barikádot egymás után egyvonalba bepakolni hasadékokba sebzőre upgrade-elve, így a katonáink könnyedén leölik az ellent. Ne feledjük, miután lement a hullám szétszerelve az új helyen is felállíthatóak! Mivel a questet mi indítjuk a hídon lévő Gamling-gal ezért bőven van idő az előkészületekre.

Hullám Nyugati (west) kezdés Keleti (east) kezdés
1 A Stone Obstruction Protect the Horses
2 The Statue of Helm Hammerhand Guarding the watch-tower
3 Flames at the Gate
Powder at the Gate

Protect the Horses
Keleti kezdés 1. hullám keleti fal
A fal mögötti mezőn egy karám található, amit orkok támadnak a folyó felől. Lejárat szinte minden hasadék mögött, vagy a hídról kötéllel is lejuthatunk. Ha a ló 0 moralt ér el, elfut. Dpseljünk és ne aggódjuk túl, a lovak elég jól bírják. Ha úgy látjuk a ló mindenképp el fog szabadulni mi is elengedhetjük (release), így kevesebb meritet bukunk, de platina így sem lehet. Állítsuk kétkezesre a katonákat, és amikor jön a hullám nyomjunk rá haste/damage buffot. Ha van a csapatban healer, akkor szükség esetén a lovakat lehet gyógyítani is. Buktató csapdákat egymás mellé pakoljuk le, jöhet barikád is a folyópartra, az jól jöhet a Powder at the gate küldetésnél is, mert a parton jön oda is az ellenség. [vissza]

Guarding the watch-tower
Keleti kezdés 2. hullám nyugati fal
A kapuhoz közelebbi pontot a 3 emeletes őrtornyot kell megvédenünk. Pakoljunk le 5-6 barikádot sebzőre upgrade-elve, buktató csapdákat, katonákat kétkezesre állítsuk és dps-eljünk. Egyikünk álljon a toronyhoz közel, hogy az átslisszoló ellenséget biztosan elkapja. [vissza]

A Stone Obstruction
Nyugati kezdés 1. hullám nyugati fal
3 ijjászt (Archer) kell folyamatos harcra ösztökélni (kiválaszt majd fire) nagyjából fél percenként. Emellett meg is kell védeni őket, mert orkok is támadhatják. Rakjunk barikádot a hasadékokba de legalább a nyugati hasadékba, mert onnan várható erős ork támadás, egy dps védje a katonákat + nyugati ijjász, másik játékos keleti + középső ijjász. A lent munkálkodó orkokat katapultokkal is hatásosan lehet támadni. [vissza]

The Statue of Helm Hammerhand
Nyugati kezdés 2. hullám keleti fal
A két támadási pont (hasadék) között egy szobrot láthatunk, ezt támadják. Kb. ua mint az őrtornyos csak itt troll is érkezik, a mobok a szobortól keletre lévő hasadékból érkeznek. Pakoljunk le sebzős barikádot, és állítsunk fel ballisztát és/vagy katapultot a barikádra célozva, csapdázzunk. Ha troll érkezik, koncentráljunk rá és adjunk neki a nehéztüzérséggel. Az utolsó hullámban 2 troll érkezik, ha lehet az egyiket CC-zük le. [vissza]

Flames at the Gate
3. hullám középen (véletlenszerűen adja, mindkét indulásra jöhet)
A falon lévő ijjászokat kell ellátni nyilakkal, akik lövik a kaput átégetni próbáló faltörő kost. A kapu oltható és javítható lentről (de nem gyógyítható). Egyikünk menjen le a kapuhoz, mert a faltörő sebzésétől kigyullad és oltani kell. A másik játékos hordja a nyilakat az ijjászoknak, a kapuoltó is besegíthet a középső ellátásával mert ha túl lassan ölik a faltörő kost előbb jár le az főküldetés, mint ahogy a quest befejeződik. Ha van small katapult állítsuk fel mindkettőt a kapu fölé és lőjjük a faltörő kost vele, ilyenkor az ijjászokat hagyhatjuk. [vissza]

Powder at the Gate
3. hullám középen (véletlenszerűen adja, mindkét indulásra jöhet)
A fal mögött (ahol a lókarám is van) belülről támadják a kaput. Fókuszáljunk a robbanószert cipelő ellenfelekre, ha mégis elérik a barikádot és lerakják még nincs gáz csak disarm-oljuk gyorsan. Barikád igazán hasznos (folyópart és középen az úton), lassító debuff skilleket se feledjük el, végső esetben a Force aggro (challange) is segíthet. A buktató csapda nem hat a robbanószeresekre rakjunk inkább sebzőket le. Ha van ballisztánk szabadon és egy pici időnk, telepítsük le, amikor több robbantós jön jól jöhet. A katonákat állítsuk kétkezesre, és a commanderen keresztül amint a közelükbe ér a mob haste/damage buff! Az elsődleges célpont mindig a robbanószert cipelő ellenfél legyen. A battle-callert nincs értelme megölni, inkább cc-zük, mert jön egy másik helyette ha meghal. [vissza]

Deeping Wall

A tornyok tetején katapult van, nagyon fontos, hogy azokkal mielőbb leszedjük az ellenség katapultjait. Upgradeljük fel a távolságot is, és amint lehet a sörétes (grapeshot shell) töltettel kapjuk le őket. A lövedéknek kell egy kis idő mire odaér, tehát előbb löjjünk kicsit mint ahogy beleér a célkörbe. A mellék-küldetés végeztével, a maradék ellenséget a falon található kövekkel érdemes szórni, mint sem katapulttal megölni. Ha a létrákat, kampókat leszedjük a falról kevesebb ellenség mászik fel, úgyhogy erősen javasolt. Ha késleltetni akarjuk a mellék-küldetés kezdését, akkor a létrákat ne szedjük le, csak a kampókat. Figyeljünk a zászlók állapotára, a commandernél a sapper-re állítás kulcsfontosságú, buktató csapdát érdemes a zászlók és a fal közé rakni, ha elér oda a sapper még legyen idejük a katonáknak megölni.

Hullám Véletlenszerűen adja hullámonként az egyik küldetést
1. Breaching the Hornburg Securing the Culvert
2. The Vanguard Defilers Vandals in the Tower

Breaching the Hornburg
1. hullám véletlenszerűen adja
A bal oldali toronyban a sérült (injured rohirrim) katonákat és supply ládákat az ablakból támadó ellenség próbálja megölni 6 hullámban. A taktika egyszerű, buktató csapda az ablakok alá és dps. A sérült ládák és NPC-k gyógyíthatóak. Jó AoE dps-sel könnyen platinára teljesíthető. [vissza]

Securing the Culvert
1. hullám véletlenszerűen adja
A vízvezető csatorna védelmét áttörték amit néhány munkásunk kövekkel igyekszik eltorlaszolni, közben a kintről érkező ellenség támad folyamatosan támadja őket. A melósok roppant lassúak, viszont mi is be tudunk segíteni a kövek cipelésében! Az ellenséges hullámok között 1-1 körre mindig van idő, de ha jön ellenség először azokat aprítsuk fel (Dunlendingek a melósokra mennek, velük kezdjük), ha meghal egy munkás, buktuk a platinát. Buktató, rá sebző csapda a bejárathoz, barikád is sokat segíthet. A munkásokat irányítójukon keresztül nem csak gyógyíthatjuk, de gyorsíthatjuk is őket, illetve védelmet növelő buffot is adhatunk nekik. [vissza]

The Vanguard Defilers
2. hullám véletlenszerűen adja
A falról Orc Shaman és Defiler érkezik, totem oszlopokat hordoznak, hogy azokat a falon elhelyezzék. Ha az oszlop pulzál csökken a merit. Amint a küldetés kezdődik igyekezzünk letakarítani a falat a létrától, kampóktól, így kevesebb normál ellenség jön fel. Az oszlophordozók legyen az elsődleges célpontok, ha lerakták az oszlopot még van egy kis időnk disarmolni, erre azonban csak néhány másodpercünk van. Buktató csapda sokat segít, és a hang kommunikáció: amint valaki meglát egy defit vagy sámánt pláne totemet, azonnal szóljon. [vissza]

Vandals in the Tower
2. hullám véletlenszerűen adja
A fal keleti oldalán lévő toronyban egy csörlőt és néhány supply doboz látunk. A goblinok a falon felmászva ezeket igyekeznek felrobbantani. Buktató csapdát az ablakok alá, de álljunk kicsit hátra hogy az esetleg oldalról feljövőket is el tudjuk kapni. Ha a robbanószert (powder) lerakják azonnal disarmoljuk. A hátul lévő nagy fogaskerékre különösen is figyelni kell, ha kigyullad azonnali oltás és healelés szükséges (érdemes csapdát is tenni elé). Commanderen Haste/Damage buff + kétkezes. [vissza]

Deeping Coomb

A vízelvezető csatornát kihasználva, berobbantották a falat, özönlik az ellenség a rés bal és jobboldalán. Hátul találunk 3 barikádokat és ballisztákat, ezeket vegyük fel. Két barikádot mindig tegyük az ellenség útjába balra vagy jobbra attól függően, hogy hol támadnak, alá buktató+ sebző csapdákat is. Attól függően, hogy Eomer ("They are heading towards the Glittering Caves!") vagy Aragorn ("They march towards the Hornburg!") hangját halljuk, lehet tudni, hogy merre fognak támadni. Egy balliszta a réssel szembe upgrade-elve, amivel lőjjük az ellenséget.

Hullám Glittering Caves kezdés Hornburg kezdés
1. Searching the Debrish A Pillage Denied
2. Prepare to Fall Back Defilers in the Water

Searching the Debrish
Glittering Caves kezdés 1. hullám (jobb oldal)
A pályán elszórva romok vannak, amik hullámokban átkutahatóvá válnak (csillogó effekt jelzi). Bennük sérült rohirrimet (gyógyítani és védeni), robbanóládát (disarmolni) és ládát találunk (védeni). Ezzel párhuzamosan özönlik 9 hullámban az ellenség a bejáraton. Buktató csapda, hátsó commander kétkezesre, egy barikádot letenni például a kis hídra vagy annak a helynek a közelébe, ahol bejöttünk a csatába. 4 hullámban 3-3 romot kell átkutatni, a lehetséges helyek (írja is): A malom mellett, a híd déli végénél , hídtól délebbre ahol bejöttünk, valamint a falnál. Amíg nem találtuk meg az aktuális hullám 3 törmelékét nem fog újabb aktiválódni, szóval keresgéljünk. Hab a tortán hogy az egész időre megy, ez az egyik legnehezebb küldetés. Érdemes 2 barikádot és egy balisztát felszerelni a rés közelébe. Az egyikünk 5/9-ig lövi a az ellenséget, míg a másikunk kutatja a törmelékeket. Amint 5/9-re vált mindkét ember a törmelékekre koncentrál. Hatásos az, ha mindketten "használják" ugyanazt a törmeléket, rohirimmet, robbanóládát. Az injured soldier gyógyító gomb 1 perc CD-s, vagy felváltva csináljuk vagy jegyezzük meg hol van ilyen törmelék, és mindig az legyen az első, hogy le tudjon járni a CD! [vissza]

Prepare to Fall Back
Glittering Caves kezdés 2. hullám (bal oldal)
A frontvonal mögött mérnökök csapdákat készítenek, őket kell megvédenünk. Mivel a mobok továbbra is a hasadékból jönnek, rakjuk le a 3. barikádot a többi mögé, ballisztát ketten kezelve nagyjából semmi dolgunk, mert ott elhullanak, a mérnökökhöz el sem jutnak. Buktató csapdákat a mérnökök elé is rakhatunk. Katonákat kétkezesre, Haste/Damage buff ha átjut mégis pár mob a barikádokon. [vissza]

A Pillage Denied
Hornburg kezdés 1. hullám (jobb oldal)
A keleti részen kicsit távolabb van pár supply láda és néhány kunyhó, illetve egy vízimalom (ez utóbbit érdemes a küldetés előtt már megkeresni, ha még nem ismerjük pontos helyét!). A jobb oldali védelmi állás mögötti lépcsőn trollok és egyéb mobok fognak jönni, ezeket kell megállítani, nehogy kárt tegyenek. Legkönnyebb módja, ha a lépcső aljába barikádot és alá buktató csapdát teszünk, a lépcsővel szembe pedig ballisztát telepítünk (sebzés és gyorsítás). Így az érkező ellent a csapda megállítja, hogy ez idő alatt a ballisztával lehessen őket irtani. A küldetést nehezíti, hogy mindeközben a kunyhóknál szétszórva található 4 siege schematic-ot el kell vinni a vízimalomhoz. [vissza]

Defilers in the Water
Hornburg kezdés 2. hullám (jobb oldal)
A keleti oldalon a kunyhók mögött van egy tó, ahol defileres idézgetnek dark-water szellemeket. Ha megjelennek öljük le előbb a szellemet aztán adjunk a defilereknek. Ha elfogytak a defik vége a küldetésnek, meritet akkor veszítünk ha a szellemek elhagyják a tavat majd akkor is újra, ha elhagyják a vízimalmot. [vissza]

Glittering Caves

Itt a fő gondot a navigáció okozza, könnyen eltéved az ember, a mellékküldik után pedig iszkoljunk mert ha lemaradunk az előrenyomuló ellenség láthatatlan vonala megöl. Persze ez is egy jó módszer visszakerülni a táborba :) Fent a táborban van 2 barikád (egy láda és egy szétszedhető!) és 2 balliszta, ne hagyjuk ott mert fog kelleni szinte minden mellék-küldetésnél. Egyik ballisztát már az elején felállíthatjuk a civilian defence-hez, a másik elég a többi küldetéshez. Állítsunk kétkéz + sapper priorityt a commandereken, csapdázzunk. Egyikünk készüljön elő a mellékküldire, a másik játékos dps-eljen és commander buffal tartsa életbe a NPC-ket. Ha vége a mellék-küldetésnek, mindkét játékos vissza a főküldi pontokhoz és azonnal Commander heal buff plusz ellenőrizze a zászlórudakat (ha kell javítson), majd az egyikük vissza és bontsa el, vegye magához a barikádot, ballisztát. Itt sűrűn megesik, hogy nem látjuk a balliszta célkörét (grafikai bug) ilyenkor próbalövésekkel igyekezzünk becélozni a barikádot. A második hullám mellék-küldetése után egy játékos mehet rögtön előkészíteni a barrikádot és ballisztát a Civilian Defense küldetéshez amíg a másik kettő a főhelyeket védi. Ha végzett a Preparing the Charge indítóhelyére álljon, mert az időre megy és indulhasson mielőbb. Ha a Civilian Defense jön ott van egy kis idő a mobokig, a terep már elő van készítve csak lőni kell.

Hullám Nyugat (west - Gamling) kezdés Kelet (east - Gimli) kezdés
1. Stalactites Over the Bridge Cave In
2. Spider Assault Bombs and Bats
3. Civilian Defense
Preparing the Charge

Stalactites Over the Bridge
Nyugati kezdés (Gamling) 1. hullám
Nyugati oldal középső állásánál fog jönni az ellenség, hogy a hátrébb lévő hatalmas ballisztát elpusztítsák. Teljesítése megegyezik a Bombs and Bats küldetésével. R6-os engineer egyedül is meg tudja oldani ezt a mellék-küldetést, így a másik játékos foglalkozhat a két commanderrel. [vissza]

Spider Assault
Nyugati kezdés 2. hullám (keleten van)
A két főküldis támadópont között (ahogy a keleti oldalra érünk, jobbra) egy hatalmas kristályt látunk, mellette egy pókhálós járatot. Innen fognak pókok jönni, hogy behálózzák a kristályt. Rakjunk le barikádot a kristály elé ahol a katonák már aktiválódnak, alá buktató+sebző csapdát, katonákat kétkezesre. Induljunk be a járatba, nyitogassuk a cocoon-okat, ha jön pók igyekezzünk megölni, ez csapattól függően nem mindig fog sikerülni, de remélhetőleg a katonák könnyedén befejezik az alacsony morálon lévő mobokat. Ha megvan minden katona (5, de általában az összes gubót ki kell nyitni, legbelül is található néhány, a boss mögött!), öljük le a királynőt. Két testőre van de nincsenek aggróláncban, egyenként leölhetőek. [vissza]

Cave In
Keleti kezdés (Gimli) 1. hullám
A két pozíció között találunk pár barikádot commanderrel, itt fog jönni az ellenség. Rakjunk belülre egy sebző barikádot (érdemes oda, ahol a kristályok miatt beszűkül az út) buktató csapdával, hátra a telepített barikádokhoz közel pedig egy ballisztát, célpont szokás szerint a barikád. Amikor indul a küldetés a jobb dps álljon előre a barikádhoz (buktató + sebző csapda a barikád alá ahova a balliszta is lő), a másik ballisztával írtsa a népet. R6-os engineer egyedül is meg tudja oldani ezt a mellék-küldetést, így a másik játékos foglalkozhat a két commanderrel. [vissza]

Bombs and Bats
Keleti kezdés 2. hullám (nyugaton van)
Középen található egy harmadik állás (ahogy jövünk a nyugati barlang részbe, szembe), itt a kis ösvényen fog jönni az ellenség. Teljesítése hasonló, mint a Cave In küldetés esetében. Vigyázni kell, mert a barikádot itt nem lehet olyan távolra tenni, mint előző esetben. Ki kell tapasztalnotok a távolságot, hogy még buktató csapdát is tudjatok pakolni alá. [vissza]

Civilian Defense
3. hullám mindkét oldalhoz adhatja
A táborhoz vezető úton két barikád sort látunk, lentről jönnek orkok és trollok, sima dps ügy. Rakjuk le mindkét barikádot alá buktató és sebzőcsapda, jöhet a balliszta is és öljük amíg mozog. Érdemes már az insta elején az első küldetés előtt az egyik ballisztát letelepíteni ide, és akkor kettővel tudunk lőni amin kb. semmi nem jut át. [vissza]

Preparing the Charge
3. hullám mindkét oldalhoz adhatja
A tábortól északra van egy alagút, ami most megnyílik. A bejárat barikáddal van elzárva, belül pedig csapdák, égő törmeléket. A merit úgy nő ahogy disarmoljuk a csapdákat, barikádokat bontjuk és az Uruk bossokat öljük (összesen 4 van). Az első sor barikádból elég egyet lebontani, hogy bejussunk. Lassan haladjunk a kamerát lefele fordítva koncentráljunk az oltásra és a barikádokra, csapdákat csak ha útba van akkor szedjük fel. Ha véletlen aktiválunk egy csapdát meritet veszítünk, egy-kettő belefér még a paltinába. Az utunkat álló mobokat és uruk bossokat öljük, haladjunk tempósan. A második és harmadik barikádsorból az összes barikádot szedjük szét, mert ezek viszonylag sok meritet adnak (ahogy az oltás is). Nem szükséges az összes csapda és barikád felszedése, erre talán nincs is idő. Ahogy elértük a platina szintet öljük meg az utolsó Uruk bosst is. [vissza]

Hornburg

Hullám Véletlenszerűen adja hullámonként az egyik küldetést
1. Bring down the siege ladders Repair the Portcullis
2. Protecting the Gatehouse Winches in the Windows The Final Blockade

A falról ahogy a deeping wallnál is létrákat és horgokat takarítsuk, kevesebb ellenség mászik fel. Ez különösen a mellék küldetések előtt fontos, amiket a hullámon belül véletlenszerűen kapunk. EGyikünk folyamatosan katapultozhat, így gyorsabb az insta (és jelenleg enélkül nem is teljesíthető mert nem elég az idő).

Bring down the siege ladders
1. hullám
A fal keleti oldalán van egy torony katapulttal a tetején, oda másznak fel robbanóládás goblinok, orkok illetve a lépcső felől trollok is érkeznek. Érdemes a katapultot még a mellék küldik előtt repair-ral javítani és armour upgrade-elni, tovább bírja. A létrákat egy kampó tartja, azt kell előbb dps-el leverni, majd lelökhető a létra, mindezt persze azután tegyük hogy a feljövő sappert nyakon vágtuk. Ha lerakta a robbanó ládát disarmoljunk, és fél szemmel figyeljünk hátra a lépcső fele a troll miatt! [vissza]

Repair the Portcullis
1. hullám
A keleti torony fal szintjén (ahol a főharc folyik) van egy sérült ajtó, ezt kell megjavítani és az ajtón betörő ellenséget aprítani. Amint megjön a küldetés, mindkét játékos kapjon fel egy-egy dobozt és vigye a melósokhoz. Ezt követően egy dps. lehetőleg AoE karakter maradjon az ajtóban és ölje a hullámokban érkező ellenséget, buktató csapda folyamatosan legyen lent, ha belefér javítsd az ajtó két oldalán lévő csörlőket is (ha nem mozdulsz ezt harcolás közben is tudod csinálni). A másik játékos közben hordja a ládákat (összesen 6 darab, fal szinten találjátok elszórva) az ajtón ügyködő melósoknak (futás gyorsító kávé ilyenkor jól jön), ha ellenség jön segíthet az ölésében is. Ahogy végeznek a munkások, használhatjátok a csörlőket, így bezárul az ajtó. Érdemes a benti commandert is kétkéz+sapper-re állítani. [vissza]

Protecting the Gatehouse
2. hullám
A nyugati oldalon a toronyban van egy csapóajtó a földön ami levezet a kapuszobába, már a hullám kezdete előtt arrafelé húzódhatunk, hogy mielőbb lejussunk (sőt egy dps karakter már előbb le is mehet). Amint leértünk rögtön ott lesz egy faltörőkos, először azt kell leölni. Gyorsnak kell lenni, ha van nyomjunk rá CC-t, Commander haste/Damage buff is jól jöhet, ha megsérül a kapu buktuk a platinát. Ha végeztünk a gépezettel már sétagalopp. A betört falon lassú hullámokban jön az ellenség, ezt egy R6-os dps kari csapdákkal simán megoldja a másik mehet fel a falra. [vissza]

Winches in the Windows
2. hullám
Goblinok és orkok másznak be a nyugati torony ablakán megölni a védőket, megrongálni a supply ládákat és az ablakra felszerelni a csörlőt hogy még több ellenség jusson fel. Koncentráljunk a goblin vandálokra, ha a csörlőt felrakták azonnal remove-oljuk. [vissza]

The Final Blockade
2. hullám
A bal torony tetejére (ahol a hatalmas balliszták vannak) urukok és orkok másznak fel a torony külső falán a balliszták jobb és bal oldalán, illetve trollok érkeznek a lépcsőnél is. A commandereket kétkezesre és sapper piority-ra kell állítani, helyezzetek le buktató csapdákat a lépcsőre és a külső falról bemászó támadók elé is, és figyeljünk hátra is a lépcső felé a trollok miatt, ne csak belülre. Az ostromgépeket lehet gyógyítani, előre upgrade-eljük az armourt rajtuk! [vissza]

A leírás elkészítésébe Atarandir és Feper segített, köszönet nekik érte!

Utolsó módosítás:2014-11-07   Vissza a nyitólapra