Konkrét fegyvert nézzük. Ez egy kék, tehát second age-es kétkezes bárd. Fent a neve a Hentesbárd, amit reforge-nál adhatunk vagy változtathatunk meg.
Alatta látható a fegyver fejlődési XP csíkja, itt a MAX és előtte a 70/70 azt jelenti, elérte a lehetséges 70-es szintet, tehát már nem gyűjt többet.
Crafted: ez egy gyártott fegyver, készítője, Name pedig a készítő által adott eredeti név.
Kétkezes balta, 65-ös szintű Guardian osztályú karakter tudja viselni.
Látható a sebzése (158-264) és a DPS, illetve a sebzés fajtája, amit scrollokkal módosíthatunk, ezen egy Westernesse + 9 ork-kind sebző scroll van.
Van a fegyvernek néhány alap statja ami fix, ez zölden látható a DPS alatt (157 max moral, stb ez random jön) plusz mivel egy balta, az ad egy kis esélyt a célpont armorjának csökkentésére.
Ezt láthatjuk a legacies felirat feletti részben.
A legacy-k:
A LEGACIES mellett látható az Available:3 Spent 747. Ez az, hogy 747 pontot osztottam ki ennél a fegyvernél és 3 kiosztható maradt. Az 1. részben leírtunk, szintlépésenként kapjuk ezt a pontot, érdemes figyelni rá és elkölteni, de mire is?
Egyrészt fegyver esetén a DPS-t növelhetjük ezekkel a pontokkal.
Másrészt a legacies sor alatt láthatóak a legacy-k, ezek classonként és Legendary Itemenként (LW) változnak, lista róla ezen a linken található (a guardian legacy-khoz dob rögtön).
Egy legacy-nak van Tier és Rank értéke is. A tier random érkezik de javítható (Scroll of empowerment) tekercsekkel illetve 30-as feletti reforgokkal, a rank mindig 1-es, és azt a pontokkal növelhetjük.
A legacy-ből kezdésnek 3db majort kapunk, majd lv10-es reforgoknál lv30-ig kettő randomból választhatjuk így lesz 6db. Nem csak a legacy random de a tier szintje is, ami 1-6 között változik. (TIPP: Azt, hogy hányas Tier bármely akár nem saját LW-nál is úgy állapíthatjük meg, ha megszámoljuk az előtte lévő rúnán a jel hány vonalból áll.)
Major-minor fogalma:
A major az erősebb (arany gyűrű lásd felső 3), a minor a gyengébb legacy (ezüst gyűrű). Ez azért érdekes, mert vannak olyan legacyk amelyek érték tartománya nagyobb, ha major legacyként kapjuk. Betöréskor ha scrollként vesszük ki, a Major scrollal kizárólag major legacy váltható ki, a minor scroll viszont rárakható akár major akár minor legacyra is a végeredmény minor legacy lesz.
Nézzük az első Legacy-t:
Egy Tier 5-ös Overpower Power Cost legacy, ami most -5%-od ad. Azt, hogy hány százalékot ad úgy tudjuk növelni, ha pontot osztunk ki neki, amivel a legacy rank-ját növeljük. Ez jelenleg rank5-ös amit -5%-ot ad, ha lenne még 54 pontom akkor rank6-ra növelhetném ami -6%-ot adna. Minél magasabb a tier, annál kevesebb pontot kell elkölteni ahoz, hogy egy bizonyos szintet elérjen.
A Legacy tehát random érkezik, de ezt felül is bírálhatjuk. lv30 felett ha betörünk egy LW-t, kivehetünk belőle egy db. legacy-t tekercsként. Ezt utána rárakhatjuk sajnos fixen tier2 egy másik LW-ra lecserélve egy benne lévő de számunkra értéktelen legacy-t. Így tehát a legacy teljesen személyre szabható, nem vagyunk a véletlenre bízva.
Egy hosszabb időre megtartani kívánt (pl second vagy first age-es) LW fejlődése legacy szempontjából tehát: 6db random legacy random tier-rel lv30-ig megérkezik. Ezután ha mázlink van a többsége jó, ami nem jó azt más lv30-on betört LW-ből származó scroll-lal lecseréljük. Ha minden legacy az amit akarunk mehet tovább a fegyver "hízlalása", a következő 3 (scrollal 4) reforge esetén egy-egy legacy tier-je megnő 1-1gyel. Ezután AH vagy skirmish camp-ben veszünk empowerment tekercset amivel minden legacy-t felhúzunk T6-ra. A fegyver vége legacy szempontból tehát lv70 és 6db T6-os legacy.
És még nincs vége, következik a RELIC rész, a 3. fejezetben :)